خوش آمدید به خانه هوشمند اپلیکیشن.

اپلیکیشن ما به صورت فراگیر و متمرکز تمام خدمات مربوط به ساختمان‌ها و ارتباطات بین نفراتی که در ساختمان‌ها درگیر هستند را به صورت هوشمند انجام می‌دهد.

در این اپلیکیشن مالکین، ساکنین، مستاجرین و مدیران ساختمان می‌توانند تمام خدماتی که در هر حوزه‌ای لازم دارند را به راحتی پیدا کرده و استفاده نمایند.

این اپلیکیشن با ارائه امکانات گوناگون و ارتباط فعال میان مدیر ساختمان، مالکان و ساکنین، به بهبود فرایندهای مدیریتی و افزایش تعاملات میان اعضای ساختمان کمک خواهد کرد. این اپلیکیشن می‌تواند تجربه مدیریت ساختمان را برای همه طرف‌های مرتبط، از مدیر تا ساکنین، سریع‌تر، آسان‌تر و شفاف‌تر کند.

ویژگی های متمایز اپلیکیشن خانه هوشمند

اپلیکیشن ما به صورت فراگیر و متمرکز تمام خدمات مربوط به ساختمان‌ها و ارتباطات بین نفراتی که در ساختمان‌ها درگیر هستند را به صورت هوشمند انجام می‌دهد.

در این اپلیکیشن مالکین، ساکنین، مستاجرین و مدیران ساختمان می‌توانند تمام خدماتی که در هر حوزه‌ای لازم دارند را به راحتی پیدا کرده و استفاده نمایند.

هر مدیر یک حسابداری کلی دارد که می‌تواند تمام حساب های کاربران خود را در آن داشته باشد. به عنوان مثال این برای مدیر مشخص است که واحد 9 میزان بدهی آن چقدر است ؟ و بدهی آن بابت چیست؟

بنابراین تمام حساب‌های واحد ها در بخش حسابداری ثبت می‌شود و اگر واحدی بدهی خود را پرداخت کند برای مدیر فیش ارسال و رسید می‌شود و از جمع بدهی های آن واحد کسر می‌شود.

تمامی کاربران خودشان حسابداری مجزا دارند که بدانند چه هزینه‌ای را برای کجا پرداخت می‌کنند یا اگر هزینه‌های متفرقه‌ای باشد اگر روی آن کلیک کنند می‌توانند فاکتور آن را به صورت دقیق و شفاف مشاهده بکنند و حق خود را از آن هزینه مشاهده کنند.

حسابداری مجزا برای هر مدیر و کاربر:

امکان ثبت هزینه‌های شارژ ساختمان، تعمیرات و هزینه‌های متفرقه به صورت دقیق و جامع ، امکان ثبت و بارگذاری فاکتور هم وجود دارد که قابل مشاهده برای همه ساکنین باشد. در این قسمت هزینه کلی که وارد می‌شود خود اپلیکیشن آن را بین واحد ها بر اساس متراژ یا افراد تقسیم می‌کند.

هزینه‌ متفرقه کل ساختمان ها:

این امکان را دارد که هزینه های ورودی ماهیانه ساختمان را بین واحد ها بر اساس متراژ، تعداد افراد واحد ها یا هم به صورت مساوی تقسیم کند.

حتی اگر ساکنین اپلیکیشن را نصب نداشته باشند هزینه شارژ مربوط به آن ها برایشان به عنوان یادآوری پیامک میشود.

مدیریت مالی :

صندوق استعلام مستجرین برای مالکین هست که شماره مالک و شماره تلفن مستاجر و کد ملی آن را وارد می‌کنید ،در ادامه یک کد برای مستجر ارسال می‌شود آن چیزی که در اپلیکیشن ما ثبت است عبارتند از: آیا مدیر از مستجر فعلی راضی است یا خیر؟ آیا شارژ ساختمان را به موقع واریز کرده؟ همگی در بخش صندوق استعلام قابل مشاهده است.

صندوق استعلام:

می‌توان هزینه‌های هرواحد را بارگذاری کرد و آن دسته از هزینه ها که مربوط به مالک می‌شود را روی اپلیکیشن قرار داد و مالک از بخش واحد من میتواند هزینه ها و مشکلات واحدهایش را بررسی و مشاهده کند.

اگر مستجر بعد از مدتی شارژ ساختمان را پرداخت نکند پلتفرم به صورت خودکار به مالک پیامک می‌دهد که پرداخت شارژ واحد شما به تاخیر افتاده است

بخش ساکنین:

همه خدمات مربوط به ساختمان از جمله تعمیرات، تاسیسات، نظافت، رنگ کاری، باغبانی و برق کار را مستقیما و با پایین ترین قیمت میتوانید دریافت کنید، فقط کافیست با شماره ای مشخص شده در هر بخش تماس بگیرید.

خدمات

تعمیرات

تاسیسات

نظافت

رنگ کاری

باغبانی

برق کاری

ارسال پیامک یادآوری به ساکنین برای پرداخت به موقع هزینه‌های ساختمان

پیامک یادآوری برای پرداخت هزینه‌ها:

امکان چت آنلاین بین کاربران و مدیر ساختمان جهت ارتباط سریع و موثر

پلتفرم چت آنلاین:

ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته به کاربران برای حل مشکلات و   مواجهه با سوالات

پشتیبانی 24 ساعته:

امکان تنظیم تاریخ انقضای تابلو اعلانات به منظور به روزنگه داشتن اطلاعات

تاریخ انقضای تابلو اعلانات:

امکان ایجاد پروفایل کاربر خصوصی با امکانات متنوع جهت انجام فعالیت‌های مختلف

پروفایل کاربر شخصی:

برای انواع خدماتی که ساختمان نیاز دارد، مدیران می‌توانند رای‌گیری بکنند که چه کسانی موافق یا مخالف این موضوع هستند، یا برای انتخاب مدیر، خود پلتفرم اسامی کاندید ها را برای ساکنین ارسال می‌کند و رای ها را می‌شمارد و مدیر جدید را به ساکنین اعلام می‌کند

صندوق رای‌گیری:

وقتی مدیر بخواهد ازجایگاه خود انصراف دهد یک کد انتقال برای مدیر فعلی ارسال میشود و اگر آن را به فرد مشخص شده برای مدیرت جدید بدهد به عنوان مدیر جدید شناخته می‌شود.

کد انتقال مدیریت:

مدیر می‌تواند تمام اعلان های مربوط به ساختمان را در آن برای ساکنین اعلام کند. نکته قابل توجه در این بخش این است که اگر واحدی بعد از مدتی شارژ خود را واریز نکرد به صورت خودکار آن واحد وارد تابلو اعلانات می‌شود.

اعلان ها:

پیام به مدیر و مدیر به ساکنین است ، ساکنین می‌توانند به مدیر پیام دهند و مدیر هم می‌تواند پاسخگو باشد.

تیکت ها:

اگر مدیر بخواهد پیامش را به هر دلیلی عوض کند با نظریه اپلیکیشن ویرایش می‌کند.

الگوی پیام ها:

همه پیام ها در این بخش ذخیره می‌شود، چنانچه اگر به هر دلیلی پاک شوند کاربران می‌توانند درخواست به پلتفرم برای بازیابی تمامی پیام ها بدهند.

صندوق پیام ها:

هدف اصلی این اپ و چشم انداز ما در این راه شامل موارد زیر است:

(1)

هوشمند سازی

مدیریت ساختمان را هوشمند کند

(2)

خدمات حیاتی

خدماتی شامل گرفتن شارژ، پیگیری واریزی ها و خدماتی مثل تابلو اعلانات برای مدیران را انجام دهد.

(3)

کمترین قیمت

خدماتی که ساختمان ها نیاز دارند را با کمترین قیمت و به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهد.

(4)

امتیاز دهی

امتیاز دهی را به مالکین و مستاجرین انجام می‌دهد (مالک میتواند استعلام خوش حسابی مستاجرش شامل به موقع شارژ دادن و پرداخت اجاره را ببیند)

(5)

مدیریت آنلاین

قردادها را پیگیری کند و واریزی ها را انجام دهد.

(6)

خدمات ویژه

گرفتن خدماتی شامل لوله کشی، تعمیرات ساختمان و نقاشی